30/12/08

Ayat-ayat Salju "Khianat Tanpa Rasa"

'alaiki assalam.......
sepertinya saya tak kuasa jg menghukum diriku dlm diam
dan saya pun tak sanggup melihat seseuatu mnjd terhempit dlm kegalauan
baiklah akan kucoba julurkan lg ayat-ayat salju ku ini kpd dirimu.
walaupun sebenarnya aku sdh ikhlaskan yg berlalu..


maaf kan kalau saya mengganggu rasamu
maafkan kalau saya mengguncang dadamu dgn diamku..
tiada sesuatupun yg ingin aku balas..
tiada sesuatupun yg ingin aku tampar..
tiada sesuatupun yg ingin hati ini sakiti yg suci..


gelap sunyi tanpa bunyi
orang2 pergi tinggalkan sepi
sedih kisah yg menemani hati
gelap muram gilir hari
olah bunyi menari-nari
gelap gulita menemani
ingin keluar lagi..udara pagi
tiada lagi
ingkar apa yang terjadi
sungguh gelap sepi hati, entah apa..?
ku pun tak mengerti
lama hari menanti..ingin bebas lagi
sediakan senyum pd ikhlas diri
maafkan ikhlasku...


-- malam, 22/12/08 -- El_Rydhoe..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar